fredag den 1. juni 2012

Dagens outfit


Sådan ser jeg ud i dag! (Meget afslappet, i know). Tasken har ikke forladt min side, siden jeg købte den :) Jeg er SÅ glad for den, den var helt sikkert alle pengene værd. Hvis jeg ser lidt træt ud, er det fordi jeg stod op kl. 05.45 for at smutte til spinning (skulderklap til mig selv). Jeg var faktisk også så standhaftig, at jeg tog ud og løbe igår aftes kl. 22.00. Det var helt fantastisk vejr til en løbetur. Efter jeg tog 500 gram på til sidste vejning, skal den saftsusme have en skalle :)

Min fredag skal bruges med min kæreste - vi skal et smut ind og kigge til Open by night i Randers, og ellers hjem og hygge med film. Jeg havde oprindeligt en aftale med en kær veninde i Viborg, som jeg var nødt til at aflyse, fordi jeg havde glemt, at jeg havde lovet T, at vi skulle til Open by night, Ups! Jeg hader at aflyse aftaler, specielt med Line fordi hun bor lidt længere væk, og jeg havde glædet mig helt enormt til at se hende. Hun er lidt, som en lillesøster for mig, og har altid været det. Det er der en helt specielt grund til -  min mor og hendes far var kærester i 10 år inden de fik os :)

Jeg var igår oppe og hente min mor på hendes arbejde (SAND - wihuu), hvor jeg faldt over nogle vildt lækre ting, som min kære mor kommer ned med når hun har fri - så dem vil jeg vise jer lidt senere. Jeg elsker at hente min mor, for jeg finder altid noget lækkert deroppe. Hvis i ikke kender mærket, så synes jeg i skylder jer selv, at tjekke deres webshop ud her! Det er desværre ikke alle deres lækre ting der ligger derinde, men det er nogle gode ting. Og 2 af mine nye ting ligger også derinde :)

Kan i have en skøn fredag! <3


2 kommentarer:

  1. Den er godt nok flot... Jeg tror altså også jeg skal have den i sort...
    Godt med træning c.. Du får et klap fra mig:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg troede din var sort, Ra! ;-)
      Men ja det går da slet ikke, du er nødt til at købe en mere..

      TAK - det betyder meget :) Jeg kæmper i hvert fald.

      Slet