tirsdag den 5. juni 2012

DIY sort sættekasse








Det du skal bruge: 

1 stk. ubehandlet sættekasse
2 stk. søm
1 stk. hammer
1 stk. spraymaling på dåse
1 boremaskine

Her er min nye sættekasse :) Jeg fandt endelig en sættekasse i træ, og jeg har virkelig ledt længe. Kassen har jeg købt i Sinnerup til 99 kr. og spraymalingen er fra XL-byg til 49 kr. Husk at tjekke, at den kan sprayes på træ. Derefter gik jeg ellers bare igang med at spraye hele kassen - det kan være den skal have to gange. Jeg har i første omgang givet den en gang. Der skal også bores to huller i toppen så den kan hænge på væggen. Det er vigtigt at malingen er helt tør inden den hænges op. 
Jeg har brugt min til neglelak og smykker - men den kan også sagtens hænges i stuen og bruges til små dekorative nips. GOD DAG <3

4 kommentarer:

  1. Det ser sååååå fint ud, smukke!!!

    Hilsen Ryan Goslings kæreste :o))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tusind tak dit lækre skår ;-*
      Jeg skulle hilse fra Ryan - han er på besøg her i aften! :0)))

      Slet
  2. Super fed ide, måske man skulle bruge sin sommerferie på at få lavet sådan en ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også super glad for den! :-)
      Og det tager virkelig ikke særlig lang tid - så det kan du sagtens klare.

      Slet