onsdag den 13. juni 2012

LONDON HERE WE COME






Juhuuu - mig og T bestilte igår hotel og flybiletter til London i uge 27. Jeg har ikke været i London siden sidste efterår - og jeg saaaaavner byen og min kære veninde der bor derovre. Jeg plejer at bo hos min veninde og hendes dejlige forældre, men denne gang ville mig og T gerne bo på et hotel (vi kan jo heller ikke blive ved med hver 3. måned at belaste min veninde og hendes forældre) Vi skal i hvert fald ud og spise med dem en af dagene. Vi fandt et utrolig lækkert hotel meget tæt på Oxford Street. Jeg glæder mig, som et lille barn til at komme tilbage - føler mig efterhånden rigtig godt hjemme derovre. Mest fordi jeg har været der 6-7 gange i alt. Kan næsten ikke vente, og heller ikke med at vise T det hele, da han kun har været derover som helt lille :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar